Speler van de Week 17

3 mei 2022 16:00

AvN

Elke week kiezen we de Speler van de Week. De Speler van de Week verdient wat extra aandacht vanwege zijn/haar prestatie in die week. We stellen de speler een aantal vragen. Weet jij iemand die het verdiend om Speler van de Week te worden? Laat het ons dan weten. Benieuwd wie het deze week is? Lees dan snel verder.

Deze week is Bas Ketting de Speler van de Week. Bas speelt dit seizoen zijn wedstrijden in de JO19-1. Hier laat hij een prima indruk achter wat heeft geleid tot 2 basisplaatsen in het 1ste elftal. Vorige week solliciteerde Bas al voor het team van de week door 1x te scoren en 2 assists te geven. Met zijn 2de basisplaats van Bas wederom belangrijk voor Klundert. Deze wedstrijd wist hij 2x te scoren. Vanwege zijn prestatie van de afgelopen wedstrijd is Bas verkozen tot Speler van de Week.

Naam:

Bas Ketting

Team:

Vv Klundert JO19-1

Positie:

Aanvaller

Favoriete Club:

Feyenoord

Favoriete speler:

Lionel Messi

Favoriete speler van Klundert 1:

Paul Buchinhoren

Lekkerste snack in de kantine:

Frietje mayo

Leukste moment bij vv Klundert?

Dat ik in de Onder 15 beker kampioen ben geworden.

Andere Hobby’s?

Werken

Hoe speelde je de laatste wedstrijd?

Ik vond zelf dat ik erg goed speelde. De eerste 2 kansen die ik kreeg schoot ik er eigenlijk meteen in. De 2e helft had ik een grote kans op de 3-1 die ik helaas op de paal schoot.

Hoe speelde je team in de laatste wedstrijd?

Ik vond dat we erg goed speelde, Tholense boys had eigenlijk geen grote kansen waardoor ze gevaarlijk werden. We stonden aan het begin van de 2e helft wel te slapen toen 5 minuten na het begin de 2-1 alweer werd gescoord. Gelukkig hebben we kunnen voorkomen dat de 2-2 werd gescoord en schoten we in de laatste 10 min de 3-1 en de 4-1 erin.

Wat vind je er van dat je bent gekozen tot speler van de week?

Ik vind het leuk om de speler van de week te zijn. Dit is ook de eerste keer, maar laten we hopen dat het niet de laatste is.

Wie vond jij het beste van jouw team?

Grace Kitenge

We willen Bas bedanken voor zijn tijd en hem feliciteren met zijn uitverkiezing tot Speler van de Week.

A479952E-D9E2-418A-9B5B-1EDFAAE71993_-_Bas_Ketting.jpeg

Lees meer over: