Speler van de Week 19

17 mei 2022 15:00

AvN

Elke week kiezen we de Speler van de Week. De Speler van de Week verdient wat extra aandacht vanwege zijn/haar prestatie in die week. We stellen de speler een aantal vragen. Weet jij iemand die het verdiend om Speler van de Week te worden? Laat het ons dan weten. Benieuwd wie het deze week is? Lees dan snel verder.

Deze week is Siem den Hollander de Speler van de Week. Siem speelt dit seizoen zijn wedstrijden in de JO10-1. Siem staat als centrale verdediger zijn mannetje. Afgelopen wedstrijd wist hij zelfs 3x te scoren als verdediger. Vanwege zijn prestatie van de afgelopen wedstrijd is Siem verkozen tot Speler van de Week.

Naam:

Siem den Hollander

Team:

Vv Klundert JO10-1

Positie:

Verdediger

Favoriete Club:

Feyenoord

Favoriete speler:

Cyriel Dessers

Favoriete speler van Klundert 1:

Het zijn allemaal toppers

Lekkerste snack in de kantine:

Zakje paprika chips

Leukste moment bij vv Klundert?

We hebben een keer met 24-2 gewonnen.

Andere Hobby’s?

Gamen en buiten spelen

Hoe speelde je de laatste wedstrijd?

Ging goed, ik probeerde de ballen goed aan te nemen en daarna over te spelen of een actie te maken.

Hoe speelde je team in de laatste wedstrijd?

Goed, we probeerden goed over te spelen en iedereen heeft hard gewerkt voor elkaar.

Wat vind je er van dat je bent gekozen tot speler van de week?

Leuk!

Wie vond jij het beste van jouw team?

Tigo Weeda

We willen Siem bedanken voor zijn tijd en hem feliciteren met zijn uitverkiezing tot Speler van de Week.
Siem_den_Hollander.jpeg

Lees meer over: