Speler van de Week

26 april 2022 12:30

Avn

Elke week kiezen we de Speler van de Week. De Speler van de Week verdient wat extra aandacht vanwege zijn/haar prestatie in die week. We stellen de speler een aantal vragen. Weet jij iemand die het verdiend om Speler van de Week te worden? Laat het ons dan weten. Benieuwd wie het deze week is? Lees dan snel verder.

Deze week is Jesse van Wijk de Speler van de Week. In de kampioenswedstrijd van zijn team wist Jesse een hattrick te scoren. Met een aantal acties, drijf naar voren en zijn doelpunten heeft hij een zeer belangrijk aandeel gehad in de winst van deze wedstrijd. Vanwege zijn prestatie van de afgelopen wedstrijd is Jesse verkozen tot Speler van de Week.

Naam:

Jesse van Wijk

Team:

Vv Klundert JO16-1

Positie:

Middenvelder

Favoriete Club:

Feyenoord

Favoriete speler:

Virgil van Dijk

Favoriete speler van Klundert 1:

Rijk van de Reijt

Lekkerste snack in de kantine:

Frikandel

Leukste moment bij vv Klundert?

Toen we kampioen waren in de JO13-1 in 2e klasse

Andere Hobby’s?

Sportschool en feesten

Hoe speelde je de laatste wedstrijd?

Ik vond dat ik zelf niet heel sterk speelde. Ik had een moeilijk verdediger waardoor het lastig was om aanvallen op te zetten. Het lukte soms wel om een voorzet te geven, maar daar kwam vaak niets uit. Maar naast dat heb ik wel 3 keer gescoord en maakt dat dit mijn eerste hattrick van het seizoen.

Hoe speelde je team in de laatste wedstrijd?

Het begin van de 1e helft speelden we echt heel slecht, maar daarna ging het beter. Vooral het eind van de 1e helft en het begin van de 2e helft was erg sterk. Het einde kakte we met zijn allen in, wat denk ik vooral kwam door de hitte.

Wat vind je er van dat je bent gekozen tot speler van de week?

Ik had het niet verwacht aangezien het eerste ook een ijzersterke wedstrijd had gespeeld dit weekend en er daar ook wel een paar spelers uitblonken.

We willen Jesse bedanken voor zijn tijd en hem feliciteren met zijn uitverkiezing tot Speler van de Week.

Jesse_van_Wijk.jpg

Lees meer over: