Voorbeschouwing Wedstrijd van de Week Zaterdag 14-05-2022

11 mei 2022 15:00

AvN

In de rubriek Wedstrijd van de Week zetten we elke week een andere wedstrijd in de spotlights. Alle teams komen in deze rubriek naar voren (jeugd en senioren). We blikken vooruit op de wedstrijd en bespreken deze uitgebreid na middels een wedstrijdverslag. De Wedstrijd van de Week is vaak live te volgen via onze website (middels een live blog). Hou onze website, Facebook en Instagram in de gaten om erachter te komen welke wedstrijd de Wedstrijd van de Week wordt. Uit de wedstrijden van deze week wordt de speler van de week gekozen. Kijk ook vooral bij het Team van de Week om erachter komen welke spelers in vorm zijn. Deze week volgen we de wedstrijd tussen Klundert JO12-1 en EBOH JO12-1.

En wederom een knaller van een Pot in deze rubriek! De huidige én gedeelde nummers 1 tegen elkaar! Deze week beschouwen we voor op een wedstrijd van Klundert JO 12. Net als de vorige Wedstrijd van de Week mag Klundert het deze week opnemen tegen de koploper in de competitie. Op doelsaldo dan. Want onze tri-colores staan gelijk in punten. Kan Klundert de beslissende tik uitdelen om EBOH naar de tweede plek te verwijzen? We blikken vooruit op deze wedstrijd.

We spraken trainers Barry Blokland en Jelle Schoep over de wedstrijd

Jelle Schoep:

Na een wat stroef begin dit seizoen met wisselende resultaten hebben we na de winsterstop de stijgende lijn goed te pakken, getuige ook de gedeelde 1e positie die we innemen. Qua doelsado blijkt dat EBOH de potjes makkelijker wint dan ons maar met een solide verdediging, een intelligent middenveld, snelheid op de flanken en een makkelijk scorende voorhoede zijn we inmiddels uitgegroeid tot een moeilijk te verslaan team. Ik ben er dan ook van overtuigd dat het zaterdagochtend een spannend potje zal worden en ik hoop dat we de punten in de Klundert kunnen houden.

Barry Blokland:

Wederom een schitterend affiche op de planning. Tegen de “Eenheid Brengt Ons Hoger JO12-1”. Uit Dordrecht. Hoger? Voorlopig moeten ze het lager, in het Zuiden komen halen. Ik ken de tegenstanders niet goed. Deze club heeft ongeveer evenveel (jeugd) teams op de been als VVK. Bij ons is iedereen erg gemotiveerd om tot het uiterste te gaan. Onze fantastische as en soepele flanken heeft menigeen al verrast!

Statistieken

Hieronder volgen een aantal statistieken van beide teams in deze competitie

Klundert JO12-1

Klundert draait een prima 4e fase. Met 15 punten uit 6 wedstrijden staan ze op een gedeelde 1ste plaats in de 2e klasse. Van de 6 wedstrijden werd er maar 1 verloren. Tegen nummer 3 Drechtstreek werd er helaas niet gewonnen. In 6 wedstrijden wist Klundert maar liefst 23 te scoren. Met een gemiddelde van 3,83 doelpunten per wedstrijden kunnen we er van uit gaan dat Klundert wel een doelpunt weet te maken deze wedstrijd. Tegenover het aantal gemaakte doelpunten staat ook een gemiddelde van 2,83 doelpunten tegen per wedstrijd.

EBOH JO12-1

EBOH draait net als Klundert een prima 4e fase in de 2e Klasse. EBOH staat door het betere doelsaldo op de 1ste plaats. Met een gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd is het een team dat makkelijk weet te scoren. Het gemiddelde van de doelpunten tegen is met 1,33 een stuk lager dan dat van Klundert. Met winst en verliespartijen lopen beide teams helemaal gelijk.

Zien we jullie zaterdag ook op het Sportpark om Klundert JO12-1 aan te moedigen in deze belangrijke wedstrijd? Tot dan.
WdvW_14-05-2022_-_Gemaakt_met_PosterMyWall.jpg

Lees meer over: