Monsterscore voor Klundert JO11-2

13 februari 2023 10:00

Zaterdag mocht JO11-2 het opnemen tegen SVC. Op basis van de uitslagen van de andere wedstrijden zou dit een wedstrijd moeten zijn waarbij het minder moeizaam zou moeten gaan dan de afgelopen 2 wedstrijden. Echter voetbal blijft voetbal… en in voorgaande jaren heeft SVC het ons wel eens knap lastig gemaakt.

1676279248253.jpgWaar we de vorige wedstrijden bij aanvang nog niet direct bij de les waren, begonnen we zaterdag direct scherp aan de wedstrijd. Er werd vanaf het eerste fluitsignaal direct druk gezet en dit leidde al in de 2de minuut tot het eerste doelpunt. Klundert bleef daarna de aanval zoeken en kreeg verschillende kansen, het wachten was op het volgende doelpunt. In de zevende minuut viel dan ook de 2-0 binnen. Hiermee was het verzet gebroken wat leidde tot een 14-0 ruststand. Alhoewel de verleiding groot was om met zijn allen naar voren te gaan bleef Klundert goed georganiseerd voetballen, zowel positioneel als het  overspelen naar elkaar. De enkele keer dat SVC ten aanval trok kon de verdediging was de verdediging er om de aanval in de kiem te smoren.

Ook in de tweede helft was het eenrichtingsverkeer naar het doel van SVC, de drang naar voren werd groter waardoor het wat slordiger werd. Alhoewel er genoeg kansen kwamen liep de teller niet zo snel op als in de eerste helft, uiteindelijk werd er nog 6 keer gescoord, eindstand 20-0.

Voor het publiek een wat minder spannende wedstrijd in vergelijking met voorgaande weken maar de spanning werd ditmaal gecompenseerd door het flink aantal doelpunten.

Scoreverloop:

1-0         Sven