JO11 sluit seizoen af met druk bezet ouder-kind toernooi

16 juni 2023 8:15

Ondanks het mooie weer zit het voetbalseizoen er helaas al op. JO11 sloot dit seizoen afgelopen woensdagavond af. Vaders, moeders, broers, zussen.en niet te vergeten de spelers zelf... velen deden mee aan het ouder-kind toernooi van JO11. Het was een zeer geslaagde avond en voor sommige vaders en moeders waarschijnlijk een zware ochtend erna met alle (spier)pijntjes die erbij horen.
Maar fantastisch dat jullie, samen met de broertjes en zusjes, in zulke grote getale aanwezig waren tijdens deze afsluiting.

We hadden uiteindelijk meer dan 50 aanmeldingen die verdeeld werden in 6 teams. Terwijl gezelligheid voorop stond op deze avond en voetbal min of meer bijzaak was werden de wedstrijdjes toch fanatiek afgewerkt, de kids die niet wilden verliezen van hun vader of moeder,  en die vaders en moeders die natuurlijk ook niet de komende tijd aan willen horen dat ze gedold waren of verloren hadden van hun zoon of dochter.

Al na de eerste wedstrijden werd al snel duidelijk dat de talenten van de kids niet altijd afkomstig waren van de ouders ;-). Daarbij moet wel opgemerkt worden dat dit (gebrek aan talent) bij de ouders ruim werd (over)gecompenseerd door een tomeloze inzet. Als jonge honden streden de ouders en broertjes/zusjes om van hun zoon/dochter/broer/zus te winnen... Op aantal schwalbes, foutieve scheidsrechterlijke beslissingen, smerige overtredingen en blessures na was het een zeer gezellig en sportief samenzijn.

Nadat iedereen hun wedstrijden had gespeeld kwam er onder het genot van een verkoelend ijsje, als traktatie van de bijna jarige Jesmay, een einde aan een fantastische afsluiting van dit seizoen.

Rest ons alleen nog een dankwoord uit te spreken aan de ouders, allereerst dank voor jullie presentje. Dat had echt niet gehoeven maar dat maakt ons er zeker niet minder blij mee, we gaan er zeker van genieten. Daarnaast ook dank voor jullie betrokkenheid gedurende het seizoen, we kijken daar met veel plezier op terug. Ook Saar hartelijk dank voor het wekelijks spammen van de app-groep met schitterende actiefoto's.

Last but not least wil ik ook nog een paar namen noemen die er elke week weer voor zorgen dat we 'zorgeloos' kunnen voetballen:
Koos bedankt voor het altijd paraat staan wanneer we (weer) wat nodig hadden
Leen en Rens bedankt voor het iedere week weer uitzetten van de veldjes en verzorgen van de materialen
Toon
dank voor het verzorgen van de drankjes in de rust
En ook alle scheidsrechters/spelbegeleiders bedankt dat jullie er toch ook elke week weer waren om de wedstrijden in goede banen te leiden...

Iedereen geniet van de vakantie en tot volgend seizoen!

Arno, Marco & Kees