Klundert verliest eerste bekerwedstrijd

22 augustus 2015 21:45

In de eerste wedstrijd van de bekerpoule verloor Klundert thuis met 1-3 van Unitas'30 uit Etten-Leur. De tricolores begonnen heel slap aan de wedstrijd en keken binnen 16 minuten tegen een 0-2 achterstand aan.

Nadat het eerste kwart van de wedstrijd was verstreken, leken de tricolores zich weer wat te herstellen van die twee dreunen. Na een ruim een half uur resulteerde dit in een enorme mogelijkheid voor Wouter vanDongen op de aansluitingstreffer. Echter de goalie van Unitas'30 kwam op tijd uit zijn doel.
Zo gingen beide ploegen rusten met een 0-2 tussenstand.

In de 2e helft stond Klundert, zoals dat zo mooi heet, een stuk beter en kon het lange tijd blijven geloven in een beter resultaat. Er waren nog een paar kansen op de 1-2 maar die bleef uit. In de 72e minuut ging de wedstrijd definitief  in het slot. Invaller doelman Floran de Smet redde nog goed, maar op de rebound had hij geen antwoord.

In de slotseconde zorgde Martijn van de Weele na een mini scrimmage nog voor de eretreffer, 1-3. A.s. dinsdag de tweede wedstrijd in deze poule, thuis tegen Virtus.

Klundert 1 - Unitas'30 1  1-3
(0-2)