Kogelvangers winnaar toernooi Klundert

9 augustus 2015 11:00

Ondanks de 0-2 nederlaag in de eerste wedstrijd tegen gastheer Klundert, is Kogelvangers alsnog winnaar geworden van het toernooi van v.v. Klundert. De formatie van Anton Joore had na 2 duels nog de beste papieren, maar eindigde uiteindelijk nog op een teleurstellende 3e plaats.

Klundert begon evenwel zeer voortvarend aan het toernooi, waarin de deelnemende ploegen ieder 3 wedstrijden van 2x 20 minuten moesten spelen.
Wat heet voortvarend, al na 13 seconden lag de eerste bal al in het netje van de Kogelvangers goalie. Een mooie pass van Wouter van Dongen werd door Jeffrey van Wingerden goed gecontroleerd en weergaloos binnengeschoten.
Zes minuten voor het eindsignaal bepaalde die zelfde Jeffrey van Wingerden met een fantastische knal van afstand de eindstand tussen Klundert en Kogelvangers op 2-0.

De tweede wedstrijd speelde Klundert tegen Seolto en won het door een kopbal van Jeffrey van Wingerden (voorzet Poger Mukoko) met 1-0.

In de laatste wedstrijd moest Klundert, doordat Kogelvangers met 5-0 Seolto opzij had gezet, winnen van RBC om zich winnaar te noemen van het eigen toernooi. Het liep evenwel anders. RBC won met 2-0 en werd daardoor nog 2e, nog voor Klundert.

Uitslagen:
Seolto-RBC                      0-2
Klundert-Kogelvangers 2-0
Kogelvangers-RBC         1-0
Klundert-Seolto              1-0
Seolto-Kogelvangers      0-5
Klundert-RBC                  0-2

Eindstand :
(3 punten voor een gewonnen wedstrijd en 1 punt voor ieder gescoord doelpunt)
1. Kogelvangers 3-12
2. RBC                  3-10