Engelse vrienden van Tempest Wivenhoe op bezoek

25 maart 2024 9:45

Al vele jaren heeft VV Klundert een jaarlijkse uitwisseling met de voetbalclub Tempest Wivenhoe uit Engeland. Dit paasweekend is v.v. Klundert de gastheer en zullen er op ons sportpark verschillende activiteiten plaatsvinden.

Zaterdag 30 maart

Deze dag zal er een onderling mix toernooi gespeeld worden. Dit toernooi start om 11:30u en is om 16:30u afgelopen.

Na dit toernooi vindt de prijsuitreiking in de kantine plaats. Daarna wordt er gezellig samen gegeten en de dag wordt afgesloten met muziek en een grote quiz. Rond 21:00 zullen de bezoekers terugkeren naar hun verblijfplaats om zich op te laden voor de tweede dag.

Zondag 31 maart

Deze dag staat in het teken van de Klundert Wivenhoe Tempest Cup. Tijdens de jaarlijkse ontmoeting wordt er altijd gespeeld om deze titel. Blijft de cup dit jaar in Klundert of gaat deze mee over zee?

12:00u start de wedstrijd van Klundert onder de 13 tegen Wivenhoe Tempest onder de 14
13:30u start wedstrijd Klundert onder de 17 tegen Wivenhow Tempest onder de 16
15:15u start wedstrijd Klundert onder de 15 tegen Wivenhoe Tempest onder de 15.
Deze wedstrijd wordt gespeeld om de Klundert Wivenhoe Tempest Cup.

Na de internationale duels wordt de laatste dag afgesloten met een gezellige barbecue (let op dit is enkel voor de jeugd). Hierna wordt Tempest Wivenhoe FC uitgezwaaid en zullen wij met de jeugd hopelijk volgend jaar weer richting Engeland vertrekken en kan deze vriendschappelijke uitwisseling nog jaren stand houden!

Afbeelding1.jpg