Kogelvangers - Bruse Boys op het sportpark

29 januari 2024 13:00

Aanstaande dinsdag speelt Kogelvangers bij ons op het sportpark hun inhaalwedstrijd tegen Bruse Boys. De wedstrijd start om 20:30 op het hoofdveld. De pot wordt hier gespeeld, omdat dit niet gaat bij Kogelvangers.

De ploeg uit Willemstad is al vaker neergestreken op ons sportcomplex. Dit komt door een telkens terugkerend probleem. Het sportcomplex van de club beschikt op het hoofdveld namelijk niet over lichtmasten. Deze staan wel op het tweede veld, maar bij dit veld is de omheining niet correct volgens de officiële regels van de KNVB. Dat is de reden dat Kogelvangers hun inhaalwedstrijd tegen de mannen uit Bruinisse op ons hoofdveld spelen.

Bruse Boys staat momenteel 5e op de ranglijst en bezet dus één plekje boven ons eerste elftal. Niet alleen op de reguliere ranglijst, maar als het gaat om de strijd om periode 2 staat Bruse Boys momenteel ook één plekje boven Klundert. Zij hebben momenteel de twee ploegen uit Halsteren voor zich, namelijk VVC'68 en RKSV Halsteren. Klundert bezet door de overwinning op Krabbendijke momenteel de vierde plek met evenveel punten in de periode als Bruse Boys. Hier moet wel bij vermeld worden dat Bruse Boys een wedstrijd minder heeft en die wordt dus dinsdag gespeeld op ons complex.

Kogelvangers is door hun overwinning op directe concurrent Stellendam geklommen naar de tiende plek en haalt op doelsaldo Stellendam in. De ploeg uit Willemstad hoopt nu een goede reeks achter elkaar neer te gaan zetten, zodat de onderste plekken achter zich gelaten kunnen worden.

De wedstrijd begint dus om 20:30 en staat onder leiding van Rene van den Berge. De kantine zal door deze wedstrijd ook geopend zijn.