De Grote Clubactie is weer van start gegaan !!!

21 september 2015 21:00

Bij radio Veronica is het allereerste lot uitgereikt aan DJ Silvan Stoet. Een feest met Radio Veronica is één van de grote prijzen die te winnen zijn met de superloten.
Voetbalvereniging Klundert denkt echter aan de gewone man dicht bij huis en verkoopt daarom ook dit jaar weer de bekende loten aan éénieder die kans wil maken op een mooie prijs en daarbij gelijk onze voetbalvereniging wil steunen.

Onze jeugdleden gaan binnenkort ook op pad. Wij hopen dat u bij hen één of meerdere loten wil kopen. Zoals gezegd maakt u kans op een mooie prijs, maar steunt  u ook onze vereniging en met name de voetballende jeugd van vv Klundert. De opbrengst gebruiken wij om te zorgen dat onze jeugdspelers met goede materialen ( ballen, doeltjes, hesjes, kegeltjes en andere attributen) hun sport kunnen bedrijven en er plezier aan beleven. De opbrengst zorgt er voor dat de omstandigheden op ons sportpark optimaal zijn, schone kleedlokalen, goede shirts, warme jassen voor de begeleiders die al onze teams begeleiden en ondersteunen. Verder stelt het vv Klundert in staat leuke activiteiten voor de kinderen te organiseren. Enkele voorbeelden zijn het tentenkamp, het sinterklaasfeest, het kersttoernooi in de sporthal en de familiedag aan het eind van het seizoen.
U ziet er wordt heel veel gedaan met een mooie opbrengst door de verkoop van loten.

Eén lot van de Grote Clubactie kost u slechts € 3,00.
Hiervan gaat € 2,40 naar onze vereniging die daardoor meer mogelijkheden krijgt om de hierboven genoemde doelen te realiseren.
Ook de verkopers maken kans op een mooi prijs.
De hoofdprijs bij de Grote Clubactie is een mooie iPad.
De hoofdprijs bij onze vereniging is het voetbalshirt van je favoriete Club !!

Aarzel dus niet en doe mee ! Verkoop je loten aan ouders, vrienden en kennissen en probeer ook dit spelletje op sportieve wijze te winnen.

Ouders, vrienden en kennissen, leiders en trainers, steun onze jonge verkopers door één of enkele loten te kopen zodat zij met nog meer plezier kunnen voetballen bij onze vereniging vv Klundert.

Jongens en meisjes alvast bedankt voor jullie inzet en veel succes  !

Léon Smits
Bron: Léon Smits