J09-2 stapt als winnaar van het veld in Hoeven

30 maart 2023 13:00

Michel Tempelaars

zaterdag 25 maart: Hoeven - Klundert

Met een volledige selectie vertrokken we naar Hoeven.
In de kleedkamer werd er besloten om de wedstrijd bespreking en warming up binnen in de kleedkamer te doen omdat het buiten te hard regende en omdat buienradar aangaf dat het net voor het begin van de wedstrijd het droog zal worden en buienradar had gelijk en zo kwamen we vijf minuutjes voor de wedstrijd de kleedkamer uit lopen waar de tegenstander al zenuwachtig en kletsnat op ons stond te wachten.

Precies om 9:00 uur werd  er afgetrapt, De eerste kansen waren voor ons maar ze werden net niet benut een bal net naast of  mooie reddingen van de doelman van Hoeven, na dit openingsoffensief kwam Hoeven er ook gevaarlijk uit maar net zo als de laatste wedstrijden stond Sam weer uitstekend zijn doel te verdedigen en zo hield hij Hoeven van scoren af.

Net voor de time out kwamen we met een gelukje op voorsprong Na de time out kwam Hoeven sterker uit de startblokken en zetten de JO9-2 gelijk onder druk maar toen de storm van Hoeven was gaan liggen ging de wedstrijd weer gelijk op, maar Klundert kwam na een goede combinatie over drie schijven op een een 0-2 voorsprong, Net voor rust kreeg Hoeven nog een corner te nemen en die werd niet goed weggewerkt door de JO9-2 en kwam zo voor de voeten van een Hoeven speler die zonder nadenken van een metertje of 15 in 1 keer keihard in het doel schoot en zo de ruststand op 1-2 bracht.

Na pauze ging de wedstrijd gelijk op het duurde tot de 34 min dat Klundert de voorsprong weer kon vergroten naar 2 doelpunten (1-3). Hierna ging Hoeven alles of niks spelen het was weer een afstand schot van Hoeven die via de lat op de doellijn uiteen spatte. Hoeven juichte al en dachten de aansluitingstreffer te hebben gemaakt maar de scheidsrechter wees naar zijn horloge en gaf aan dat hij geen berichtje had gehad dat hij er in, zat deze keer was Klundert blij met de doellijntechnologie maar in de laatste minuut scoorden Hoeven toch nog de aansluitingstreffer 2-3 en dit was tevens ook de einduitslag 2-3.

Bas, Silvano, Rens, Sam, Victoria, Lorenzo ,Dirk, Keano, Brayen
Blijf zo door voetballen en strijden voor elkaar  als een team dan zijn jullie moeilijk te verslaan

Afbeelding2.jpg