Tot en met 31 maart geen voetbal

12 maart 2020 23:00

Al het voetbal in Nederland wordt tot en met 31 maart afgelast. Dat betekent dat alle wedstrijden in het betaald en het amateurvoetbal tot nader orde worden uitgesteld. De KNVB adviseert alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. In navolging van dit advies heeft het bestuur besloten om het sportpark, inclusief kantine, gesloten te houden tot en met 31 maart. Door deze maatregel worden ook een aantal activiteiten voorlopig uitgesteld. Dit zijn voor 8 april het Schoolvoetbaltoernooi en 9 april het Leen den Bakker Toernooi. Mbt. de Engeland-reis voor de JO15, van 10 tot 13 april, wordt aankomende week overleg gepleegd.

Bestuur v.v.Klundert