Wivenhove/Tempest uit Engeland bezoekt v.v. Klundert

23 april 2019 18:00

Zondag 21 april 2019 is weer de jaarlijkse uitwisseling geweest tussen Wivenhove/Tempest en v.v. Klundert. Ieder jaar wordt er onderling een voetbalprogramma afgewerkt met de Spelers van
JO15.

Dit jaar was v.v. Klundert de gastheer. De jongens en meisjes hebben eerst een mixedtoernooi gespeeld en hierna werd een wedstrijd gespeeld om de wisselbeker die dit jaar gewonnen is door  Wivenhove/Tempest. Het voetbalprogramma werd afgesloten met een penaltywedstrijd die door v.v. Klundert werd gewonnen. Na afloop van het voetbalprogramma was er nog een BBQ.

Het was weer een fantastische dag, en de jeugd van v.v Klundert is weer uitgenodigd om in 2020 naar Engeland te komen.