Trainersclinic vv Klundert 2.0

26 januari 2019 10:00

Aron van Nijnatten

Na het succes van de clinic op 22 oktober 2018 staat de 2de clinic weer op het programma. Op 04-02-2019 nodige we de trainers weer uit. Ben jij trainer en/of leider bij vv Klundert dan nodigen we je uit om deze leerzame avond bij te wonen. Wil je hier meer over weten? Lees dan snel verder.

Voor wie?
Deze clinic oftewel workshop zal worden gehouden voor alle trainers , leiders en bestuursleden van vv Klundert. Ook de keeperstrainers zijn natuurlijk welkom. Programma is echter wel samen gesteld voor de jeugd t/m de JO15-2.

Waarom?
vv Klundert heeft als doel om gezamenlijk het doel na te streven door, zowel binnen- als buiten het speelveld, continue te blijven bouwen aan de verdere ontwikkeling (en verbetering) van de kwaliteit van de opleiding. Van belang is dat ieder jeugdlid met veel plezier kan voetballen binnen vv Klundert en zich positief kan blijven ontwikkelen op sportief en technisch gebied. Met deze 2de trainers clinic hopen we hierbij een bijdrage te kunnen leveren, zodat eenieder van jullie hopelijk met extra bagage huiswaarts zal keren.

Thema 04-02: Wedstrijdvoorbereiding en oefenstof database.
Belangrijk is dat wij als trainers/leiders op positieve wijze van elkaar leren, ook op deze avond. Iedereen heeft zijn eigen aanpak bij wedstrijden en dat wil niet zeggen of dat goed of fout is. Met deze trainers clinic willen we jullie laten zien hoe je een wedstrijdbespreking kunt voorbereiden en geven. Omdat we naar jullie input luisteren presenteren we deze avond ook de oefenstof database. Bij de vorige clinic werd aangegeven dat hier behoefte aan is. Tijdens deze avond meer hierover. Aan het einde hebben we nog een mogelijkheid om de avond te evalueren. Het beloofd weer een gezellige en leerzame avond te worden.

Agenda trainersclinic