Rijk Zwaan Schoolvoetbaltoernooi 13 april 2016

10 april 2016 20:00

Woensdag 13 april a.s. wordt weer het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi voor de basisscholen gehouden. Dit jaar hebben zich weer 6 scholen aangemeld, nl.: St.Jozefschool-Noordhoek, Het Palet, De Cocon, De Molenvliet, De Rietvest en Het Bastion. Er zijn totaal 33 groepen aangemeld, wat overeenkomt met zo'n 309 leerlingen.

Alle scholen strijden onderling om de wisselbeker en de allerbeste van groep 7/8 en 5/6 mogen naar de regiofinale van de KNVB op 25 mei te Roosendaal. Het toernooi begint om 13.20 uur met de eerste poulewedstrijden en de finale zal om ca. 16.45 uur gespeeld worden.

De prijsuitreiking zal omstreeks 17.15 uur zijn.

Dus alle reden om een bezoekje te brengen aan dit geweldige spektakel op ons mooie sportcomplex !

VRIJWILLIGERS WORDEN VERZOCHT OP 13 APRIL OM 12.30 UUR AANWEZIG TE ZIJN in de bestuurskamer.

Tot woensdag op een hopelijk droge, zonnige dag!

Organisatie Schoolvoetbal
Jeugdcommissie v.v. Klundert