Klundert C goes Tempest.

27 februari 2016 20:30

De C jeugd gaat in het paasweekend naar Engeland voor onze uitwisseling met FC Tempest.
De C jeugd houdt de komende weken diverse acties om geld binnen te halen om de kosten voor dit uitje te drukken. Zaterdag 27 februari 2016 was er een flessenactie georganiseerd.

Alle Tempest gangers hebben lege flessen opgehaald, en een bedrag van € 213,00 opgehaald.

Iedereen bedankt voor zijn bijdrage aan de lege flessen.

De Tempest gangers werden vanmorgen geheel verrast door een afvaardiging van de spelersraad van Klundert 1. Ze kregen een cheque overhandigd van € 150,00 namens de spelers van het 1e elftal. Dit geldbedrag komt uit de pot van het verkopen van kaartjes voor de wedstrijduitslag van het 1e elftal. Dus koop je kaartjes voor de wedstrijduitslag van het 1e elftal.

Wij bedanken het 1e elftal voor deze bijdrage voor ons uitje naar Tempest.

Volgende week komen wij als C jeugd jullie aanmoedigen waarbij we zeker 3 punten verwachten tegen Zaamslag.

Na de wedstrijd hebben wij DJ Joost geregeld voor de muziek en draaien we de verloting met prachtige prijzen.

Tot volgende week!!!!!