Verslagen

Klundert zonder bezieling ten onder tegen Oostkapelle

7 mei 8:45  Het seizoen voor Klundert lijkt als een nachtkaars uit te gaan. Op enkele oplevingen na, heeft Klundert het na de winterstop flink af laten weten en moeten de spelers eens goed bij zichzelf te rade gaan. Ook in de voorlaatste wedstrijd van deze competitie, waarin nog van alles te winnen viel, speelde Klundert slecht. Zonder beleving en bezieling verloor het kansloos met 4-0 van degradatiekandidaat Oostkapelle.meer »

West-Brabantse derby eindigt onbeslist

30 april 9:45  De enige (West-)Brabantse derby in de 2e Klasse E tussen Klundert en Prinsenland is na een spectaculaire 2e helft in een 1-1 gelijkspel geëindigd. Hoewel met name Prinsenland niets met deze uitslag opschoot, was een gelijkspel wel de juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen binnen de lijnen. Maar het had evengoed 3-3 of 4-4 kunnen zijn gezien de kansenregen in de 2e helft.meer »

Klundert geeft weer niet thuis

23 april 8:30  Klundert is bezig aan een zeer wisselvallig seizoen. Of het is heel goed of het is heel slecht, terwijl het goede zaken zou doen als het elke week "een zeventje" zou scoren. In de uitwedstrijd bij SSV'65 was het in ieder geval weer ver onder de maat en Klundert verloor dan ook verdiend met 3-1. meer »

Wisselvalligheid troef bij Klundert

9 april 9:30  De Zaterdag 2e Klasse E is zo onvoorspelbaar als het weer. Klundert is daarvan het voorbeeld bij uitstek. Verliezen bij Zaamslag en Dauwendaele, om vervolgens te winnen van Axel en de aanstaande kampioen Bruse Boys. Afgelopen zaterdag moest Klundert echter de punten weer achterlaten bij een andere laagvlieger. Terneuzense Boys bleek ditmaal te sterk en won met 1-0.meer »

Koploper Bruse Boys onderuit in Klundert

2 april 9:45  Koploper Bruse Boys heeft op weg naar het bijna zekere kampioenschap misschien wel dure punten laten liggen in Klundert. De formatie van Martijn van Galen trok met een 2-1 overwinning aan het langste eind. De voorsprong van Bru is nog steeds ruim, maar het kan zich met een verschil van 5 punten op de naaste belagers Serooskerke en Klundert, niet al te veel misstappen meer veroorloven.meer »

Eindelijk winst voor Klundert op Zeeuwse bodem

26 maart 8:45  Na twee maanden zonder overwinning, wist Klundert eindelijk weer eens de volle buit binnen te halen. Het was de eerste keer dit seizoen dat dit op Zeeuwse bodem lukte. Overigens was het wel meteen een klinkende overwinning. F.C. Axel werd maar liefst met 1-4 verslagen, waardoor Klundert inmiddels hetzelfde puntenaantal heeft bereikt als aan het einde van vorig seizoen.meer »

Weer brilscore in thuiswedstrijd Klundert

19 maart 9:15  Zo leuk en doelpuntrijk als de wedstrijd eerder dit seizoen in Zoutelande was tussen De Meeuwen en Klundert (3-3), zo matig was de terugwedstrijd in Klundert. De doelpunten waren ook nog eens vrij duur, zodat voor de tweede achtereenvolgende keer een thuiswedstrijd van Klundert in 0-0 eindigde.meer »

Klundert is volledig de weg kwijt

12 maart 8:45  Bij het ingaan van de winterstop stond Klundert er, na vier overwinningen op rij, geweldig voor en mocht het voorzichtig denken aan leuke dingen aan het eind van de competitie. Na de 5-0 oorwassing uit bij DGGC en slechts 4 punten uit vijf gespeelde wedstrijden in dit nieuwe kalenderjaar, ziet de wereld er opeens een stuk anders uit en moet Klundert weer met een schuin oog naar beneden kijken.meer »

Fikse nederlaag Klundert in oefenpot

8 maart 19:30  Klundert 1 heeft in het oefenduel met Moerse Boys 1 een flink pak op de broek gekregen. Na een ruststand van 0-2, liep de ploeg uit (Klein-)Zundert uiteindelijk uit naar een ietwat geflatteerde, maar niet minder verdiende overwinning (0-5).meer »

Klundert en Nieuwdorp komen niet tot scoren

5 maart 9:00  Voor de derde maal op rij wist Klundert niet te winnen. Na twee nederlagen (uit bij Zaamslag en Dauwendaele), bleef het thuis tegen Nieuwdorp op 0-0 steken. Koploper Bruse Boys loopt steeds verder weg, maar gek genoeg zijn de kansen op de 2e periodetitel nog steeds aanwezig. Het uitgespeelde Klundert is daarin wel afhankelijk van andere uitslagen.meer »

Ga naar archief