Weer brilscore in thuiswedstrijd Klundert

19 maart 2017 9:15

Zo leuk en doelpuntrijk als de wedstrijd eerder dit seizoen in Zoutelande was tussen De Meeuwen en Klundert (3-3), zo matig was de terugwedstrijd in Klundert. De doelpunten waren ook nog eens vrij duur, zodat voor de tweede achtereenvolgende keer een thuiswedstrijd van Klundert in 0-0 eindigde.

De wedstrijd begon nog zo leuk. Want na iets meer dan 4 minuten raakte Eric Fuanani bij een uitstekende mogelijkheid de paal. Iedereen die dacht dat dit de opmaat was voor alweer een leuk treffen tussen beide ploegen, kwam bedrogen uit.

In de verdere 40 minuten van de 1e helft gebeurde er nauwelijks iets voor de doelen. Het enige vermeldenswaardige was een scrimmage voor het Klundert-doel en een harde vriije trap van Youri van Laarhoven die klemvast werd gepakt door de keeper.

De 2e helft was al niet veel beter. De Meeuwen was twee keer gevaarlijk met knallen van afstand. Een gevaarlijke schuiver werd klem gepakt door Leon Leijten, net voor de instormende aanvallers van De Meeuwen. Die zelfde Leon Leijten tikte het andere afstandschot net over de lat.

Klundert was even zoveel keer gevaarlijk. De doelman van De Meeuwen kreeg een afstandschot van Youri van Laarhoven niet onder controle, maar de aanvallers van Klundert waren niet attent genoeg. En de beste kans van de wedstrijd viel twee minuten voor tijd te noteren. Een gevaarlijke voorzet van Loic Luzolo werd wederom gelost door de goalie van De Meeuwen, Youri van Laarhoven leek de hoek voor het uitkiezen te hebben, maar hij mikte helaas over.

Volgende week reist het Klundertse gezelschap naar Axel voor de wedstrijd tegen de plaatselijke FC.

Klundert 1 - De Meeuwen 1  0-0 (0-0)

Belangrijke momenten:
'32 gele kaart Poger Mukoko (volgende wedstrijd geschorst)
'61 gele kaart Jeffrey van Wingerden (volgende wedstrijd geschorst)
'71 gele kaart Jos Knook
'77 gele kaart Jeroen Veger