Klundert in de ijskou langs Rood Wit W.

19 januari 2017 11:00

Op een ijskoude dinsdagavond oefende Klundert thuis tegen Rood Wit W.. In een doelpuntrijk treffen trok Klundert aan het langste eind en won met 5-3, na een ruststand van 4-2.

Een ieder die deze wedstrijd niet heeft gezien, miste daarmee acht doelpunten. Ook degenen die dachten een half uurtje later te komen, zagen de eerste 5 doelpunten van de wedstrijd niet en een gemiste strafschop.

In de 3e minuut kwam Rood Wit W. al op 0-1 en een minuut later was het  Eric Fuanani die op aangeven van Youri van Laarhoven voor de 1-1 gelijkmaker zorgde. In de 14e minuut schoot Loic Luzolo van een meter of 20 de 2-1 binnen.

Een goedkoop gegeven strafschop in de 23e minuut voor Rood Wit W. werd door Leon Leijten uit zijn doel geranseld. Een paar minuten later moest hij toch zijn hoofd buigen toen het alsnog 2-2 werd. Lang kon Rood Wit W. niet genieten van deze gelijkmaker, want in de 25e minuut schoot Poger Mukoko na voorbereidend werk van Eric Fuanani de 3-2 binnen. Die zelfde Poger Mukoko was de aangever voor de 4-2 in de 38e minuut, wederom gescoord door Loic Luzolo.

In de 1e minuut na de theepauze kwam Rood Wit W. weer dichterbij, 4-3. Het pleit werd echter beslecht in de 75e minuut. Grace Kitenge schoot op aangeven van Loic Luzolo de 5-3 tegen de touwen.

Klundert 1 - Rood Wit W. 1  5-3 (4-2)

Belangrijkste momenten:
'  3 0-1
'  4 1-1 Eric Fuanani (Youri van Laarhoven)
'14 2-1 Loic Luzolo
'23 Leon Leijten stopt strafschop
'26 3-2 Poger Mukoko (Eric Fuanani)
'38 4-2 Loic Luzolo (Poger Mukoko)
'75 5-3 Grace Kitenge (Loic Luzolo)